El col·lectiu de COMPROMÍS de Daimús ha convidat per al pròxim divendres dia 19 de setembre a les 20 h A la Casa de la Cultura de l’Ajuntament de Daimús a Josep Antoni Carrascosa, Secretari comarcal de CCOO, per fer una xerrada sobre ATUR I PERSPECTIVES LABORALS.

Aquest acte és la continuació d’altres que ja ha desenvolupat COMPROMÍS on ha convidat a experts en determinades temàtiques d’actualitat perquè aporten els seu coneixement. És també l’inici d’una sèrie d’actes que confluiran en l’Assemblea Oberta i participativa per a que tot qui vulga puga fer i dir les seues propostes, idees i solucions per a la situació actual i millora de la població.

Compromís sempre ha entés la política com un fet transparent i de participació de la població permanentment i no sols una vegada cada quatre anys. És, en definitiva, el que COMPROMÍS sempre ha fet com a POLÍTICA DE BAIX CAP A DALT. Ara volem SUMAR DES DE LA BASE, açò és, qualsevol ciutadà pot participar i fer arribar els seus plantejaments a l’ajuntament que no debades és la seua casa, la casa de tot el poble.